VOLEU CASAR-VOS AQUÍ ?

Us agradaria casar-vos a la nostra església?

Us oferim un marc meravellós, amb molta història, per celebrar el vostre Sagrament del Matrimoni. La situació encimbellada i el perfil peculiar de l'Església Parroquial de Sant Martí és una de les notes característiques d'Empúries, amb el mar com a teló de fons, en l'extrem sud de l'Alt Empordà. El temple, que és un ric patrimoni arquitectònic, es troba en un entorn tranquil, en un paisatge esplèndid, en un espai harmònic, tocant el blau mediterrani, ....

Deixeu-vos seduir pels vestigis històrics d'aquest poble d'essència focea, grega, romana i medieval, seu episcopal en el passat i comtat encara en el present.

Si voleu-vos casar aqui, poseu-vos en contacte amb la parròquia:

• Despatx parroquial (a l'església): Els diumenges i festius, de 12,15 a 12,45 hores, abans de la Missa de les 13h00.
  • Correu electrònic: infoparroquiaempuries@gmail.com

Heus aquí unes fotografies de l'entorn:

Inferior
Façana Església