RESTAURACIÓ DE L'ESGLÉSIA

L'any 2005 s'iniciaren les obres de restauració del Temple Parroquial. El nostre desig era acabar-les abans de la commemoració dels 500 anys de l'inici de la construcció de l'actual església el 1507. Això, però, no ha estat possible. L'important deteriorament del conjunt ha fet alentir la feina. Es proposaren diferentes fases d'intervenció. S'han realitzat les fases 1a., 2a., 3a. i 4a. De la fase "extraordinària", que inclou portalada i rosassa com a 1a. part ja ha estat restaurada i queda per intervenir més endavant la 2a., es a dir, la façana que tindrà un cost més elevat. Tot plegat ha suposat i suposa un gran esforç econòmic. Hi han participat i esperem continuïn participant-hi, amb diferents aportacions, L'Ajuntament de L'Escala, La Generalitat de Catalunya i El Bisbat de Girona. La Parròquia hi ha aportat una important quantitat, provenint de donatius particulars i de les col·lectes dels diumenges i festius.

En dues pàgines separades s'exposen les diferents actuacions de les obres. En la primera es desglosen les despeses i les aportacions de les que s'han realitzat i en la segona es presenta la previsió de les que queden per dur a terme.

Aprofitem per informar-vos que en cas de desitjar contribuir econòmicament amb una aportació puntual o una quota periòdica podeu fer-ho com s'indica tot seguit.

Qualsevol ajut serà ben rebut. Agraïm el vostre suport.

Com fer una aportació:
  • Personalment: els diumenges i festius a l'hora del despatx parroquial, de 12:15 a 12:45 h.
  • La Caixa: ES23 2100 9046 9101 0000 0387

(A qui ho demani, se li emetrà certificat per desgravar el 25% en la seva Declaració de Renda)

Fotografies del procés de les obres

Rosassa arranjada  Portalada arranjada  Restant de la façana per arreglar