CELEBRACIONS CADA DIUMENGE A LES

13H

A causa de la situació sanitària, l'aforament de l'església de

Sant Martí d'Empúries està actualment limitat al 70%, que correspon a

84 persones + 21 persones a dalt, al cor.

Trobareu gel hidroalcohòlic a l'entrada de l'església.

Gràcies per la vostra col·laboració.

CONTACTA'NS

infoparroquiaempuries@gmail.com

CARTA DEL BISBE ALS QUI ENS VISITEN

Benvolgut / da,

has escollit aquest indret per viure amb intensitat uns dies de vacances o de descans de l’activitat habitual. Sigues benvingut, sigues benvinguda!

El meu nom és Francesc, i com a bisbe d’aquesta Església de Girona desitjo que durant els dies que passis entre nosaltres visquis tot allò que t’has proposat, però que alhora descobreixis o redescobreixis el nostre país: persones amb qui puguis conèixer la nostra cultura; racons de la natura dels quals puguis fruir com a mostra de la bellesa de la creació; i obres d’art i activitats que t’ajudin a trobar-te ben acollit i en casa pròpia.

Els cristians catòlics t’oferim les nostres celebracions i pregàries, perquè a les teves vacances no hi falti aquell que és el nostre Senyor i Salvador. La teva participació ens fa sentir a tots amb més intensitat la catolicitat de la nostra Església i la comunió en la mateixa fe.

A tots els qui ens visiteu, i sense distincions, us oferim el nostre afecte i el nostre acolliment. També us oferim la possibilitat de contemplar la bellesa del nostre patrimoni cristià: catedral, basíliques, esglésies, obres d’art... en les que la nostra fe s’ha convertit en creació estètica per contemplar i gaudir.

Concretament, si cerqueu a Internet la pàgina www.cataloniasacra.cat hi trobareu indicacions de visites que podeu fer, amb explicacions dels monuments i obres més interessants per visitar. Hi trobareu monu- ments del nostre bisbat de Girona i de tots els bisbats de Catalunya.

Acabo aquesta salutació demanant-vos un favor: deixeu-vos impres- sionar per tot el que vegeu i sentiu durant la vostra estada aquí, a les terres de Girona. A vosaltres i a nosaltres la vostre estada ens fa sentir que som ciutadans del món, que Déu ha deixat a la nostra responsabi- litat perquè en fem una casa habitable i digna per a tothom. Conèixer el país de les vacances també fa créixer en responsabilitat i fraternitat.

Us tindré molt presents en la meva pregària i en la de les nostres co- munitats.

Resto al vostre servei amb el meu afecte i la meva benedicció.

✠ Francesc Pardo i Artigas, bisbe de Girona

CONTACTA'NS