Rector entrant: Mossèn Martí Colomer i Pujol

Va ser ordenat prevere pel bisbe Monsenyor Narcís Jubany i Arnau l'any 1964 a Castelló d'Empúries.

Mn. Martí Colomer ha estat al servei de l'Església que és a Girona en les parròquies que li han estat designades. Últimament ha estat i continua estant al front de la comunitat parroquial de Sant Pere de l'Escala com a rector i també de la parròquia de Vilademat. A més, té encomanada l'administració parroquial de Vilacolum i Vilamacolum.

Amb motiu de la jubilació canònica de l'anterior rector, el bisbe de Girona, Monsenyor Francesc Pardo i Artigas el nomenà nou rector de la nostra parròquia de Sant Martí d'Empúries.

A la vegada, nombrà a Mn. Carles Sánchez i García diaca al servei d'aquesta comunitat així com també d'altres parròquies de l'entorn per poder ser millor ateses.

L'acte de presa de possessió dels nous càrrecs tingué lloc el divendres 12 de setembre de 2014 a la Cúria diocesana, presidit pel bisbe Francesc.

La celebració de la primera Eucaristia per part de Mn. Martí, com a nou rector d'aquesta parròquia, acompanyat del diaca, fou el diumenge 14 del mateix mes. L'assistència de fidels per donar-los la benvinguda va ser notòria.

El rector dirigí unes paraules a la comunitat esperonant-la a seguir endavant en la fe cristiana fent front a les futures circumstàncies previsibles en referència a les celebracions dominicals, presidides per ell o pel diaca al servei de la parròquia, així com l'administració de batejos, casaments i altres sagraments.

Es posà a disposició de tothom per a qualsevol consulta en el seu despatx de l'Escala o per telèfon durant la setmana i a Sant Martí els diumenges i festius abans de la missa. El diaca que hem esmentat anteriorment oferirà la mateixa disponibilitat.

La nostra benvinguda!